Algemeen

persoonlijke aandacht

Wat moet u weten voor u een hypotheek afsluit? En wat als u onverhoopt toch een klacht heeft. Ook dan zijn wij er voor u en zullen wij er alles aan doen om deze te verhelpen. Wij zijn een toegankelijk bedrijf met persoonlijke aandacht. Smartfee werkt onder de vergunning van de AFM, de Autoriteit Financiële Markten. Deze houdt toezicht op alle bedrijven die werken in de financiële markt. Zodat u als consument, maar ook het bedrijfsleven en de overheid 100% vertrouwen kunnen hebben in deze branche. Zij zien er op toe dat iedereen duidelijk en op een eerlijke manier werkt. Vanuit de AFM werkt ook Smartfee met een dienstverleningsdocument waarin duidelijk staat beschreven wat u afspreekt met Smartfee. Duidelijk en transparant en zonder verrassingen achteraf. Mocht er toch een klacht zijn dan is er een duidelijke klachtenprocedure. En vindt u uw vraag niet beantwoord onder de categorie “Vraag en Antwoord” dan sta ik u graag persoonlijk te woord.

Diensverlenings document

Het dienstverleningsdocument is een document waarin wij in algemene zin beschrijven welke werkzaamheden wij voor u uitvoeren, en welke gemiddelde kosten wij hiervoor rekenen.

Gegevens en bedrijfsinformatie

Alle belangrijke bedrijfsgegevens van Smartfee, staan op deze pagina weergegeven. Denk bijvoorbeeld aan: adresgegevens, lijst van vergunningen, AFM nummer en meer.

Vraag en
antwoord

Wat is het fiscaalnummer van de Volksbank? Mag ik extra aflossen bij de Duitse Volksbank Hypotheek? Op deze pagina vind u deze en andere meest gestelde vragen van onze klanten.

Belangrijke informatie m.b.t. het Corona-virus - meer →
+