Home - QAsmartfee.nl

Veel gestelde vragen

vragen van consumenten

1. Wat is Smartfee.nl?
 

Smartfee.nl is een tussenpersoon voor consumenten voor hypotheken en financiele producten. Je kan er vrijblijvend berekeningen maken. Via Smartfee.nl kan je ook een Duitse Volksbank hypotheek afsluiten met zeer lage hypotheekrente, behorende bij bij de top van Nederland. Speciaal bedacht voor de Nederlandse consument in samenwerking met de Volksbank Emmerich Rees en de VR-Bank Westmünsterland. Geïnteresseerd? Maak een vrijblijvende afspraak met één van onze adviseurs.

  
2. Hoe kan ik Smartfee.nl bereiken?
 

Smartfee.nl is het makkelijkst per e-mail bereikbaar. Bellen kan uiteraard ook.
Tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar onder 030 - 267 6382. 
Je doet rechtstreeks zaken met onze eigen adviseurs of één van de aangesloten financiële adviseurs.

  
3. Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik de website bezoek?
  Smartfee.nl hecht grote waarde aan het waarborgen van privacy van de consumenten. Dit houdt in dat er geen gegevens worden bewaard na een bezoek aan de website smartfee.nl.
  
4. Wat moet ik doen als ik klachten heb?
  Voor onze klachtenprocedure verwijzen we je door naar de pagina klachten.
  
5.

Wat is het fiscaalnummer van de Volksbank ? 

 

In de aangifte Inkomsten belasting wordt gevraagd naar het TIN nummer (fiscaal) van de Volksbank

  • Voor Volksbank Emmerich-Rees eG
    is het TIN nummer  116.5721.1243.
  • Voor Volksbank VR-Bank  Westmünsterland eG
    is het TIN nummer  312.5710.0652